Lexa

Datingservice Lexa.nl partner van Rokjesdag

9. feb. 2016

Amsterdam, 9 februari 2016 – Datingservice Lexa.nl heeft een perfecte match gevonden in Rokjesdag, de nieuwe romantische komedie van Johan Nijenhuis (Verliefd op Ibiza, Toscaanse Bruiloft). Als partner van Rokjesdag, organiseert Lexa.nl onder meer een unieke pre-première van de nieuwe bioscoopfilm exclusief voor singles tijdens Valentijnsdag. De film toont dating anno nu, waarin het vinden van de juiste match bijna tot een sport is verheven.

Bekijk de teaser van Rokjesdag

In de film zijn verschillende scenes te zien waarbij de personages gebruik maken van de datingservices van Lexa.nl. Als onderdeel van de samenwerking biedt Lexa.nl singles een exclusieve pre-première van de film, waarbij ze nog voor de première de film als eerste te zien krijgen. Dit unieke event vindt plaats op Valentijnsdag, 14 februari in de Pathé Arena te Amsterdam om 20:30 uur. Daarnaast is er vanaf 1 februari een radiocampagne van Lexa.nl in samenwerking met Rokjesdag te horen.

“Wij zijn erg trots om partner te zijn van Rokjesdag. De film toont op humoristische wijze hoe singles vandaag de dag daten. Het is voor ons een ideale manier om ons merk en de verschillende product features van Lexa.nl te tonen aan een zeer groot publiek. Rokjesdag en Lexa.nl zijn een perfecte match”, aldus Emiel Spies van Lexa.nl.

In Rokjesdag zoeken singles hun ideale partner, daarom sluit de film zo perfect aan bij Lexa.nl. Zij brengen singles samen, met het doel de juiste date te vinden. Lexa.nl begrijp dat het vinden van een match met vallen en opstaan, en veel humor gepaard gaat”, aldus regisseur Johan Nijenhuis.

Over de film

Op Rokjesdag gaat een ensemble aan singles op zoek naar de ware. Maar hoe vind je die, nu daten topsport is? Work-a-holic Marijke en haar beste vriendin Danielle besluiten zich in te schrijven voor Love Bites; een speciale kookworkshop voor singles. Ook de knappe student Rens heeft zich aangemeld. Hij wil zoveel mogelijk dates scoren, iets wat de onhandige dierenverzorger Edwin nog nooit is gelukt. Iris is net verloofd maar bereid om haar huwelijk op het spel te zetten voor één laatste flirt. Wanneer de beste vriendinnen Marijke en Danielle tijdens de workshop ruzie krijgen om één man lijkt de avond te ontsporen. Maar er blijkt wel degelijk zoiets te bestaan als echte liefde, zelfs voor Rens. Je moet er alleen voor open staan…Rokjesdag is van de makers van Verliefd op Ibiza en Toscaanse Bruiloft en is vanaf 10 maart in de bioscopen te zien.

– EINDE PERSBERICHT-

Over Lexa.nl

Lexa.nl, opgericht in 2002, is de meest aanbevolen datingservice door singles (TNS, 2014) en tevens marktleider binnen de Nederlandse datingbranche. Lexa.nl heeft reeds aan het begin gestaan van 120.000 koppels (Ipsos, 2015) en biedt members de beste en meeste functionaliteiten om singles te ontmoeten, van geavanceerd zoeken met de uitgebreide Lexa App tot het ontmoeten van singles op één van de Lexa Events. Lexa.nl is gevestigd in Amsterdam en is onderdeel van Meetic Group, een internetbedrijf van IAC/InterActiveCorp dat internationaal beursgenoteerd is (Nasdaq: IACI). Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.

Porter Novelli
Dylan Prins
M: 06 – 1079 1734

Meer informatie over Rokjesdag de film:
Entertainment One Benelux

Birgitte van Boven

bvanboven@entonegroup.com
035-6251210

Over Lexa Lexa is opgericht in 2002, is een marktleider op het gebied van online daten in Nederland, biedt een breed scala aan functies en service. Via de Lexa App , Live -en audio functies en Lexa IRL events, via Lexa hebben singles alle verschillende mogelijkheden om singles te ontmoeten die klaar zijn voor een écht liefdesverhaal. Door technologische innovatie, efficientie, support (tijdens LiveCoaching sessies) en Customer Care service te combineren, Lexa biedt altijd nieuwe services die zijn ontworpen om mensen te helpen om de vonk over te laten slaan.

Lexa is onderdeel van Meetic, dat onderdeel uitmaakt van Match Group, een toonaangevende leverancier van digitale technologieën die zijn ontworpen om mensen te helpen betekenisvolle verbindingen te maken. Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.