Lexa

Flirten als wilde dieren

5. feb. 2015

Het begint met het benaderen van een potentiële flirtpartner. Kam je manen, borstel je vacht; een verzorgd uiterlijk is belangrijk. Als je op iemand afstapt, draait het om contact maken; kijk iemand aan en introduceer jezelf, waarbij je iets persoonlijks toevoegt. Voor een gorilla is dit door luid brullend op zijn borst te slaan, voor mensen is een subtielere aanpak misschien meer op zijn plaats.

Met je flirtpartner in het vizier kun je voorzichtig beginnen met flirten. Kort je hand op iemands been of schouder leggen is spannend, maar je vastzuigen als een octopus is te veel van het goede. Een gesloten en nerveuze houding is ook niet aan te raden; een bange haas maakt simpelweg geen indruk. Dieren kunnen niet praten en zijn daarmee afhankelijk van non-verbale communicatie. Dit is de belangrijkste les die ze ons leren; let op de reactie van de ander. Is de ander niet geïnteresseerd, ga dan niet door maar laat het erbij. Er zijn nog genoeg andere visjes in de zee.

Laat je inspireren door het dierenrijk en probeer je dierlijke flirttactieken van 9 tot 14 februari tijdens Flirtweek. Lexa.nl organiseert gedurende deze week borrels en evenementen voor singles door heel Nederland. Zo kun je op een ontspannen en leuke manier nieuwe mensen leren kennen, waarbij er natuurlijk volop gelegenheid is voor een onschuldige flirt. Let’s Get Wild tijdens Flirtweek!

Over Lexa Lexa.nl, opgericht in 2002, is erkend als de datingservice die de beste service biedt (TNS, 2018) en tevens marktleider binnen de Nederlandse datingbranche. Dankzij Lexa kent 1 op de 5 mensen een Lexa koppel  324.000 singles de liefde (Dynata, juli 2021) en biedt members de beste en meeste functionaliteiten om singles te ontmoeten, van geavanceerd zoeken met de uitgebreide Lexa App tot het ontmoeten van singles op één van de Lexa Events. Lexa.nl is onderdeel van Meetic Group, een internetbedrijf van IAC/InterActiveCorp dat internationaal beursgenoteerd is (Nasdaq: IACI). Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.