Lexa

“Ik ben leuker met een wijntje op”

6. nov. 2015

Met de #LoveYourImperfections T-shirts van Lexa.nl en ModeMusthaves.com hoeven vrouwen hun imperfecties niet meer te verbergen

Ben jij geen ochtendmens? Lach je om je eigen grapjes? Of ben je leuker met een wijntje op? Niemand is perfect en de tijd dat je jouw bijzondere karaktereigenschappen verbergt is nu echt voorbij. Eerder zagen we al verschillende bloggers in hun eigen persoonlijke #LoveYourImperfections T-shirts van Lexa.nl, waarmee ze Nederland duidelijk maakten dat de perfecte partner niet bestaat. Genoeg argumenten voor ModeMusthaves.com om deze T-shirts op te nemen in hun collectie, want iedereen zou zijn imperfecties, zonder schaamte, aan de wereld moeten laten zien. Via een Facebook poll kozen zij samen met Lexa.nl daarom de drie meest voorkomende imperfecties en deze zijn nu eindelijk (tijdelijk) te koop via ModeMusthaves.com.

#LoveYourImperfections

Wat jij niet leuk vindt aan jezelf, vindt de ander juist aantrekkelijk. Dit is de boodschap van Lexa.nl aan alle singles van Nederland. In mei van dit jaar zagen we verschillende BN’ers zoals Bastiaan van Schaik, Lizzy van der Ligt en Sabrina Meijer hun imperfecties aan Nederland onthullen met hun eigen #LoveYourImperfections T-shirt. Hun missie: niemand is perfect en het zijn juist jouw imperfecties die jou uniek maken! De T-shirts van Lexa.nl werden populair en zo ontstond een samenwerking tussen Lexa.nl en ModeMusthaves.com, één van de grootste onafhankelijke online concept stores van Nederland, om de #LoveYourImperfections T-shirts voor iedereen beschikbaar te maken.

Uiteindelijk zijn er drie verschillende #LoveYourImperfections T-shirts verkrijgbaar. Deze imperfecties zijn via een Facebookactie van Lexa.nl en ModeMusthaves.com uitgekozen nadat het publiek zijn eigen imperfectie of die van een goede vriend of vriendin kon stemmen. De winnaars, oftewel de meest voorkomende imperfecties:

“Ik ben leuker met een wijntje op”

“Ik lach om mijn eigen grapjes”

“Ik ben geen ochtendmens”

Verkoopinformatie

De nieuwe #LoveYourImperfections dames T-shirts zijn vanaf 5 november tijdelijk verkrijgbaar via de webshop ModeMusthaves.com voor een prijs van € 19,95 per T-shirt.

#LoveYourImperfections

Over Lexa Lexa is opgericht in 2002, is een marktleider op het gebied van online daten in Nederland, biedt een breed scala aan functies en service. Via de Lexa App , Live -en audio functies en Lexa IRL events, via Lexa hebben singles alle verschillende mogelijkheden om singles te ontmoeten die klaar zijn voor een écht liefdesverhaal. Door technologische innovatie, efficientie, support (tijdens LiveCoaching sessies) en Customer Care service te combineren, Lexa biedt altijd nieuwe services die zijn ontworpen om mensen te helpen om de vonk over te laten slaan.

Lexa is onderdeel van Meetic, dat onderdeel uitmaakt van Match Group, een toonaangevende leverancier van digitale technologieën die zijn ontworpen om mensen te helpen betekenisvolle verbindingen te maken. Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.