Lexa

“Ik ben leuker met een wijntje op”

6. nov. 2015

Met de #LoveYourImperfections T-shirts van Lexa.nl en ModeMusthaves.com hoeven vrouwen hun imperfecties niet meer te verbergen

Ben jij geen ochtendmens? Lach je om je eigen grapjes? Of ben je leuker met een wijntje op? Niemand is perfect en de tijd dat je jouw bijzondere karaktereigenschappen verbergt is nu echt voorbij. Eerder zagen we al verschillende bloggers in hun eigen persoonlijke #LoveYourImperfections T-shirts van Lexa.nl, waarmee ze Nederland duidelijk maakten dat de perfecte partner niet bestaat. Genoeg argumenten voor ModeMusthaves.com om deze T-shirts op te nemen in hun collectie, want iedereen zou zijn imperfecties, zonder schaamte, aan de wereld moeten laten zien. Via een Facebook poll kozen zij samen met Lexa.nl daarom de drie meest voorkomende imperfecties en deze zijn nu eindelijk (tijdelijk) te koop via ModeMusthaves.com.

#LoveYourImperfections

Wat jij niet leuk vindt aan jezelf, vindt de ander juist aantrekkelijk. Dit is de boodschap van Lexa.nl aan alle singles van Nederland. In mei van dit jaar zagen we verschillende BN’ers zoals Bastiaan van Schaik, Lizzy van der Ligt en Sabrina Meijer hun imperfecties aan Nederland onthullen met hun eigen #LoveYourImperfections T-shirt. Hun missie: niemand is perfect en het zijn juist jouw imperfecties die jou uniek maken! De T-shirts van Lexa.nl werden populair en zo ontstond een samenwerking tussen Lexa.nl en ModeMusthaves.com, één van de grootste onafhankelijke online concept stores van Nederland, om de #LoveYourImperfections T-shirts voor iedereen beschikbaar te maken.

Uiteindelijk zijn er drie verschillende #LoveYourImperfections T-shirts verkrijgbaar. Deze imperfecties zijn via een Facebookactie van Lexa.nl en ModeMusthaves.com uitgekozen nadat het publiek zijn eigen imperfectie of die van een goede vriend of vriendin kon stemmen. De winnaars, oftewel de meest voorkomende imperfecties:

“Ik ben leuker met een wijntje op”

“Ik lach om mijn eigen grapjes”

“Ik ben geen ochtendmens”

Verkoopinformatie

De nieuwe #LoveYourImperfections dames T-shirts zijn vanaf 5 november tijdelijk verkrijgbaar via de webshop ModeMusthaves.com voor een prijs van € 19,95 per T-shirt.

#LoveYourImperfections

Over Lexa Lexa.nl, opgericht in 2002, is erkend als de datingservice die de beste service biedt (TNS, 2018) en tevens marktleider binnen de Nederlandse datingbranche. Dankzij Lexa kent 1 op de 5 mensen een Lexa koppel  324.000 singles de liefde (Dynata, juli 2021) en biedt members de beste en meeste functionaliteiten om singles te ontmoeten, van geavanceerd zoeken met de uitgebreide Lexa App tot het ontmoeten van singles op één van de Lexa Events. Lexa.nl is onderdeel van Meetic Group, een internetbedrijf van IAC/InterActiveCorp dat internationaal beursgenoteerd is (Nasdaq: IACI). Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.