Lexa

“Jouw tube of die van mij?”

3. feb. 2015

Geen tijd voor slechte openingszinnen, het is glijden geblazen. Lexa.nl organiseert een tubegliding evenement, waarbij singles in grote banden van de indoor skipiste glijden. De avond zal afgesloten worden de Après-ski bar, waar er genoeg tijd is om op een ontspannen manier nieuwe mensen te ontmoeten met hier en daar een onschuldige flirt.

Lexa.nl wil een positieve draai geven aan Valentijnsdag, een dag die voor singles vaak beladen is. Het online datingplatform richt zich op de week vóór 14 februari. Tijdens Flirtweek, welke plaatsvindt van 9 tot 14 februari, worden door heel Nederland verschillende op interesse gebaseerde evenementen georganiseerd.

Volg Lexa.nl/flirtweek voor de laatste updates over Flirtweek.

Noot voor de redactie, niet voor publicatie

Een interview met Stefan van den Berg, algemeen directeur van Lexa.nl, kan gearrangeerd worden via de contactgegevens in het linker menu.

Over Lexa Lexa.nl, opgericht in 2002, is erkend als de datingservice die de beste service biedt (TNS, 2018) en tevens marktleider binnen de Nederlandse datingbranche. Dankzij Lexa kent 1 op de 5 mensen een Lexa koppel  324.000 singles de liefde (Dynata, juli 2021) en biedt members de beste en meeste functionaliteiten om singles te ontmoeten, van geavanceerd zoeken met de uitgebreide Lexa App tot het ontmoeten van singles op één van de Lexa Events. Lexa.nl is onderdeel van Meetic Group, een internetbedrijf van IAC/InterActiveCorp dat internationaal beursgenoteerd is (Nasdaq: IACI). Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.