Lexa

Lexa lanceert nieuwe merkcampagne: “Serious Dating, Crazy Love”

29. dec. 2021

Amsterdam, 28 december 2021 – Datingservice Lexa ontwikkelt in samenwerking met bureau WNP een nieuwe merkcampagne: Serious Dating, Crazy Love. De campagne voegt hiermee een tweede laag toe aan de eerdere Start Something Real campagnes, door naast de zoektocht naar iets authentieks ook de blijvende spanning en sensatie van een relatie centraal te zetten. Samen zetten ze de toon voor daten in 2022: singles zijn nu meer dan ooit klaar voor echte, crazy liefde.

Geen one-night stands meer, maar verbondenheid en intensiteit: dat is liefde in 2022. Onderzoek* toont aan dat 89% van de Nederlandse singles klaar is om een echt liefdesverhaal te beleven – een wens die voor 3 op de 4 singles wordt versterkt door de situatie rondom het coronavirus. Met deze nieuwe campagne zetten Lexa en WNP singles die serieus op zoek zijn naar de liefde én koppels die bewijzen dat zo’n toegewijde relatie zeker niet saai hoeft te zijn, in de schijnwerpers.

Jérôme Rivière, VP Brand & Consumer Lexa: “Al bijna 20 jaar weerspiegelt Lexa maatschappelijke veranderingen en past het zich aan aan de behoeften van singles. Op dit moment willen zij, nu meer dan ooit, een liefdesverhaal beleven waar beide partijen zich 100% voor inzetten en dat opwindend is! Met Serious Dating, Crazy Love nodigen wij hen graag uit om die langverwachte ontmoeting aan te gaan.”

Eric Delannoy, vice-president van WNP: “Deze nieuwe campagne is het resultaat van een goed begrip van de verwachtingen van Europese singles, die naar voren zijn gekomen in het consumentenonderzoek dat door onze strategische planning is uitgevoerd. Zelfs buiten deze campagne om, drukt de paradox Serious Dating, Crazy Love precies uit wat er vandaag de dag van een datingservice als Lexa wordt verwacht.”

Campagne

De Europese campagne, is geproduceerd door Duncan Winecoff en wordt uitgerold in vijf landen. Omdat de authenticiteit van relaties centraal staat in de campagne, kiest Lexa er voor het eerst voor om real-life koppels in beeld te brengen. Olivia en Guillermo, Claret en Lolita, Marc en Claudia, Facundo en Florencia, Lyvia en Yrgos, Josep en Albert: stellen in het echte leven én op het scherm.

Sinds 26 december is de campagne te zien in Nederland op tv, radio, social media en digitaal.

Lexa – Meetic Group
Designers Editors: Hélène Lucas, Thierry Buriez, Yannick Kryk, Nathalie Derrey
TV Producer: Pauline Fourcade
Productie: Birth

*Onderzoek van Lexa uitgevoerd door Clint onder 1.002 Nederlandse Lexa gebruikers tussen de 25-49 jaar, in de periode december 2021.

Over Lexa Lexa is opgericht in 2002, is een marktleider op het gebied van online daten in Nederland, biedt een breed scala aan functies en service. Via de Lexa App , Live -en audio functies en Lexa IRL events, via Lexa hebben singles alle verschillende mogelijkheden om singles te ontmoeten die klaar zijn voor een écht liefdesverhaal. Door technologische innovatie, efficientie, support (tijdens LiveCoaching sessies) en Customer Care service te combineren, Lexa biedt altijd nieuwe services die zijn ontworpen om mensen te helpen om de vonk over te laten slaan.

Lexa is onderdeel van Meetic, dat onderdeel uitmaakt van Match Group, een toonaangevende leverancier van digitale technologieën die zijn ontworpen om mensen te helpen betekenisvolle verbindingen te maken. Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.