Lexa

Lexa.nl lanceert eerste dating app voor Apple Watch

5. aug. 2015

Een gebruiksvriendelijke app om op elk moment te flirten

Onlangs werd de nieuwe Apple Watch gelanceerd in Nederland. Datingsite Lexa.nl ontwikkelde de eerste Nederlandse dating app voor Apple Watch. Dit biedt haar members de kans om altijd en overal nieuwe mensen te ontmoeten. De nieuwe app dient als een aanvulling op de bestaande iPhone app.

Na de lancering van de eerste dating app voor Android Wear blijft Lexa.nl de ontmoetingsmogelijkheden voor haar members ontwikkelen. Dit keer met een iOS app voor Apple Watch. Stephane Lebas, Chief Product Officer van Lexa.nl, licht toe: “De Apple Watch app van Lexa.nl is onze tweede stap in het uitbreiden van daten in combinatie met draagbare technologie. Deze nieuwe vorm van technologie zal een grote rol gaan spelen in de toekomst van het online daten. Wij zijn ervan overtuigd dat we moeten zijn waar de singles zijn, dus ook wat betreft draagbare technologie.”

Mis nooit een flirt
De app beschikt over een activiteitentracker om altijd en overal op de hoogte te zijn. De Apple Watch geeft in één oogopslag weer als een flirt wordt ontvangen, als het profiel wordt bekeken of als het profiel wordt toegevoegd aan iemands favorieten. Daarmee is de app ideaal voor onderweg.

Mensen ontmoeten is nog nooit zo leuk geweest
Met een paar clicks kunnen members meer over elkaar te weten komen of contact opnemen. Op de Apple Watch wordt het profiel met naam, profielfoto, leeftijd en woonplaats getoond. Members kunnen direct het profiel van de ander bekijken als zij een flirt ontvangen of als het profiel wordt toegevoegd aan iemands favorieten. Vervolgens kunnen zij een flirt versturen, maar ook een persoonlijk tekstbericht door tegen het Siri spraakherkenningssysteem van de Apple Watch te praten. Wanneer een groter scherm gewenst is, kunnen members gemakkelijk schakelen tussen de Apple Watch en de mobiele app.

De Lexa.nl app is beschikbaar in de iTunes Store.

Over Lexa Lexa is opgericht in 2002, is een marktleider op het gebied van online daten in Nederland, biedt een breed scala aan functies en service. Via de Lexa App , Live -en audio functies en Lexa IRL events, via Lexa hebben singles alle verschillende mogelijkheden om singles te ontmoeten die klaar zijn voor een écht liefdesverhaal. Door technologische innovatie, efficientie, support (tijdens LiveCoaching sessies) en Customer Care service te combineren, Lexa biedt altijd nieuwe services die zijn ontworpen om mensen te helpen om de vonk over te laten slaan.

Lexa is onderdeel van Meetic, dat onderdeel uitmaakt van Match Group, een toonaangevende leverancier van digitale technologieën die zijn ontworpen om mensen te helpen betekenisvolle verbindingen te maken. Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.