Lexa

Lexa.nl lanceert nieuwe app met geolocatie

24. feb. 2015

Connecten met singles in de buurt
Door middel van geolocatie kun je gemakkelijk singles om je heen vinden. De feature geeft overal waar je bent een lijst met singles die tussen de 0km en 50km bij je vandaan zijn. Van singles op deze lijst kun je het profiel bekijken, je kunt hen berichten versturen, favoriet maken en een flirt versturen. Een goede manier om het lot te laten bepalen met wie je in contact komt.

Zoeken met shuffle
Met de shuffle functie kun je meteen contact opnemen met singles die je leuk vindt en die jou leuk vinden. Door naar rechts te swipen kun je een single liken, door naar links te swipen kun je een single overslaan, gebaseerd op hun foto’s. Bij een wederzijdse like kunnen singles direct contact opnemen met elkaar. De functie is voor fun, makkelijk in gebruik en het is laagdrempelig om een gesprek aan te gaan, omdat je weet dat de ander jou ook leuk vindt.

17 verschillende zoekcriteria
De app heeft een zoekfunctie, waarbij je kunt zoeken op specifieke criteria, zoals leeftijd, afstand, hobbies, kleur ogen, beroep enzovoorts. Doordat er 17 verschillende criteria zijn, kun je heel specifiek of juist heel breed zoeken. De functie stelt vervolgens elk profiel dat aan de criteria voldoet voor.

Real life met Lexa.nl evenementen
Met de app kun je gemakkelijk Lexa.nl borrels en op interesse gebaseerde evenementen zoeken. Je kunt je hier onderweg meteen voor inschrijven. De events brengen singles samen om elkaar op een ontspannen manier te leren kennen. Van een borrel in een café tot georganiseerde events, zoals tubegliden, rollerskaten of hardlopen, je kunt singles ontmoeten op jouw manier.

Design en toepassingen
De app is gemakkelijk in gebruik door een modern design en intuïtief en speelse user experience. Je kunt de app koppelen aan een Facebookaccount om foto’s en momenten te gebruiken voor het profiel. De app is gratis te downloaden.

Lexa.nl mobile : http://www.lexa.nl/mobile/

Over Lexa Lexa is opgericht in 2002, is een marktleider op het gebied van online daten in Nederland, biedt een breed scala aan functies en service. Via de Lexa App , Live -en audio functies en Lexa IRL events, via Lexa hebben singles alle verschillende mogelijkheden om singles te ontmoeten die klaar zijn voor een écht liefdesverhaal. Door technologische innovatie, efficientie, support (tijdens LiveCoaching sessies) en Customer Care service te combineren, Lexa biedt altijd nieuwe services die zijn ontworpen om mensen te helpen om de vonk over te laten slaan.

Lexa is onderdeel van Meetic, dat onderdeel uitmaakt van Match Group, een toonaangevende leverancier van digitale technologieën die zijn ontworpen om mensen te helpen betekenisvolle verbindingen te maken. Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.