Lexa

Lexa.nl organiseert voor het eerst een internationaal event voor Europese singles

7. dec. 2015

Daten kent geen grenzen

Amsterdam, 7 december 2015 – Daten kent geen grenzen. Daarom organiseert datingservice Lexa.nl voor het eerst een weekend weg in Crans Montana voor alle Europese singles. Het wordt een bijzondere ervaring voor singles van wel 12 verschillende nationaliteiten. Samen krijgen ze de kans op een frisse start in de datingscene, in het nieuwe jaar van 2016. Het neutrale Zwitserland is de ideale plek om het ijs te breken. Denk aan poederwitte sneeuw bedekte bergtoppen, een romantische slederit en het opwarmen middels een glaasje glühwein. Het zijn de ultieme ingrediënten voor de date van je dromen en taal speelt geen rol, want de taal van het flirten kent iedereen.

Dit onvergetelijke weekend weg zal plaatsvinden in het feestelijke Zwitserse skioord Crans Montana van 22 tot 25 januari 2016.

Het event staat in het teken van andere singles ontmoeten door middel van leuke activiteiten: bewandel samen het adembenemende Alpengebied, reik naar de hemel in een luchtballon of laat je voorttrekken door een roedel huskyhonden. Dit prachtige skigebied is perfect terrein voor fanatieke wintersporters, maar ook voor jouw zoektocht naar een fijne date. Lexa.nl heeft een zeer uiteenlopend programma in petto. Van snowtubing tot schaatsen en van kooklessen tot het nuttigen van lokale schnaps in de après-skibar. Het worden memorabele dagen!

Singles krijgen een unieke kans letterlijk hun grenzen te verleggen en eens te daten in een oogverblindende omgeving. Wil jij bij dit uitje aanwezig zijn? Kijk dan hier voor meer informatie over Lexa’s uitje naar Crans Montana.

Let’s #snowgether

Over Lexa.nl
Lexa.nl, opgericht in 2002, is de meest aanbevolen datingservice door singles (TNS, 2014) en tevens marktleider binnen de Nederlandse datingbranche. Lexa.nl heeft reeds aan het begin gestaan van 120.000 koppels (Ipsos, 2015) en biedt members de beste en meeste functionaliteiten om singles te ontmoeten, van geavanceerd zoeken met de uitgebreide Lexa App tot het ontmoeten van singles op één van de Lexa Events. Lexa.nl is gevestigd in Amsterdam en is onderdeel van Meetic Group, een internetbedrijf van IAC/InterActiveCorp dat internationaal beursgenoteerd is (Nasdaq: IACI). Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.

Porter Novelli
Dylan Prins
M: 06 – 1079 1734
E: lexa@porternovelli.nl

Over Lexa Lexa is opgericht in 2002, is een marktleider op het gebied van online daten in Nederland, biedt een breed scala aan functies en service. Via de Lexa App , Live -en audio functies en Lexa IRL events, via Lexa hebben singles alle verschillende mogelijkheden om singles te ontmoeten die klaar zijn voor een écht liefdesverhaal. Door technologische innovatie, efficientie, support (tijdens LiveCoaching sessies) en Customer Care service te combineren, Lexa biedt altijd nieuwe services die zijn ontworpen om mensen te helpen om de vonk over te laten slaan.

Lexa is onderdeel van Meetic, dat onderdeel uitmaakt van Match Group, een toonaangevende leverancier van digitale technologieën die zijn ontworpen om mensen te helpen betekenisvolle verbindingen te maken. Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.