Lexa

#LoveYourImperfections

23. apr. 2015

Lexa.nl lanceert nieuwe campagne

Wie vindt het leuk om zijn imperfecties te onthullen? Niemand. Onze imperfecties zijn taboes die we verbergen, zeker wanneer we nieuwe mensen ontmoeten. Toch weten we het allemaal: niemand is perfect. Jezelf zijn is de enige manier waarop je nieuwe mensen echt goed kan leren kennen.

Met deze eerste geïntegreerde campagne door heel Europa waagt Lexa.nl een gokje; draai de normale verleidingsrituelen om en stap af van het idee van perfectie, dat iedereen zich altijd voorhoudt. Lexa.nl beantwoordt dit perfecte ideaal met het waarderen van kleine imperfecties. Dat maakt ons eigen.

Lexa.nl is overtuigd van “Wat jij niet leuk vindt aan jezelf, vindt de ander juist aantrekkelijk” en wil daarmee tegen alle singles zeggen: “#LoveYourImperfections”.

Om dit advies te verspreiden, toont Lexa.nl een korte film, geproduceerd door Buzzman en FCB Amsterdam, met verschillende datingverhalen onder begeleiding van het nummer “See you all” van Koudlam. Iemand is zo gefocust op zijn imperfectie, dat hij denkt dat hij zijn kansen verspilt om de ander te verleiden. Het tegenovergestelde gebeurt; de ander ziet deze kleine imperfectie als een charmante eigenschap. Dus “wat jij niet leuk vindt aan jezelf, vindt de ander juist aantrekkelijk”.

Lexa.nl members kunnen #LoveYourImperfections ook zelf gebruiken, bijvoorbeeld door op hun profielpagina hun imperfectie te delen, maar ook tijdens evenementen en borrels of natuurlijk op de mobiele app.

“ “Als de Nederlandse marktleider in de online dating industrie, bouwt Lexa.nl aan een sterk en vertrouwd merk. Deze nieuwe campagne is gebaseerd op het bredere idee dat wordt geactiveerd door interactie. Zowel in het product, de evenementen en borrels als social media. Wij zijn ervan overtuigd dat interactie innovatieve marketing bekrachtigt.” „Stefan van den Berg, directeur van Lexa.nl

#LoveYourImperfections is een geïntegreerde campagne, die via verschillende mediakanalen wordt verspreid: digitaal, TV en radio. De campagne begon 21 april met het delen van de 60 seconde durende film via social media. Vervolgens zal vanaf 30 april de film getoond worden tijdens de voorprogrammering van geselecteerde bioscoopfilms. Tenslotte wordt de film vanaf 3 mei via TV en Online Video verspreid.  Ook zal #LoveYourImperfections vanaf 17 mei via radio gedeeld worden.

De #LoveYourImperfections campagne is dinsdag 21 april in Nederland gelanceerd.

Over Lexa Lexa is opgericht in 2002, is een marktleider op het gebied van online daten in Nederland, biedt een breed scala aan functies en service. Via de Lexa App , Live -en audio functies en Lexa IRL events, via Lexa hebben singles alle verschillende mogelijkheden om singles te ontmoeten die klaar zijn voor een écht liefdesverhaal. Door technologische innovatie, efficientie, support (tijdens LiveCoaching sessies) en Customer Care service te combineren, Lexa biedt altijd nieuwe services die zijn ontworpen om mensen te helpen om de vonk over te laten slaan.

Lexa is onderdeel van Meetic, dat onderdeel uitmaakt van Match Group, een toonaangevende leverancier van digitale technologieën die zijn ontworpen om mensen te helpen betekenisvolle verbindingen te maken. Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.