Lexa

Single ladies opgelet! Manuel Broekman en Géza Weisz op Lexa.nl App voor Apple Watch

11. aug. 2015

Altijd en overal nieuwe mensen ontmoeten

De hotste acteurs van het moment en tevens DJ-duo Manuel Broekman en Géza Weisz hebben hem al; de eerste dating app voor Apple Watch, ontwikkeld door Lexa.nl.

In één oogopslag zien wanneer je een flirt ontvangt, wanneer je profiel wordt bekeken of wanneer je wordt toegevoegd aan iemands favorieten? Dat maakt de app ideaal voor onderweg. Het Siri spraakherkenningssysteem, waardoor je een tekstberichtje kunt versturen door tegen de Apple Watch te praten, maakt van elk moment een flirtmoment. En met wie doe je dat liever dan met Manuel of Géza?

De Lexa.nl App is nu beschikbaar in de iTunes Store.

Over Lexa Lexa.nl, opgericht in 2002, is erkend als de datingservice die de beste service biedt (TNS, 2018) en tevens marktleider binnen de Nederlandse datingbranche. Dankzij Lexa kent 1 op de 5 mensen een Lexa koppel  324.000 singles de liefde (Dynata, juli 2021) en biedt members de beste en meeste functionaliteiten om singles te ontmoeten, van geavanceerd zoeken met de uitgebreide Lexa App tot het ontmoeten van singles op één van de Lexa Events. Lexa.nl is onderdeel van Meetic Group, een internetbedrijf van IAC/InterActiveCorp dat internationaal beursgenoteerd is (Nasdaq: IACI). Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.