Lexa

Xabi Alonso meest dateable voetballer

12. jul. 2016

Amsterdam,  20 juni 2016De voetballer waarmee Nederlandse singles het liefst op date zouden willen is de Spaanse middenvelder Xabi Alonso zo blijkt uit onderzoek van datingservice lexa.nl in het kader van het EK voetbal. De 34-jarige speler van FC Bayern München troeft de Franse spits Olivier Giroud en de Italiaan Claudio Marchisio af. Cristiano Ronaldo staat op de vijfde plaats.

Profvoetballers waar singles het liefst mee zouden willen daten:

Xabi Alonso 30%
Olivier Giroud 29%
Claudio Marchisio 28%
Graziano Pelle 20%
Cristiano Ronaldo 19%
Nacer Chadli 14%
Cesc Fabregas 10%
Mario Gotze 9%
Gareth Bale 6%
Paul Pogba 3%

Over het onderzoek.

Dit onderzoek is uitgevoerd onder de members van datingservice Lexa.nl van 21 april tot 29 april 2016. In totaal deden 1650 Nederlandse single vrouwen mee aan dit onderzoek, in de leeftijd van 18 tot 50 jaar en ouder

Over Lexa Lexa.nl, opgericht in 2002, is erkend als de datingservice die de beste service biedt (TNS, 2018) en tevens marktleider binnen de Nederlandse datingbranche. Dankzij Lexa kent 1 op de 5 mensen een Lexa koppel  324.000 singles de liefde (Dynata, juli 2021) en biedt members de beste en meeste functionaliteiten om singles te ontmoeten, van geavanceerd zoeken met de uitgebreide Lexa App tot het ontmoeten van singles op één van de Lexa Events. Lexa.nl is onderdeel van Meetic Group, een internetbedrijf van IAC/InterActiveCorp dat internationaal beursgenoteerd is (Nasdaq: IACI). Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.