Lexa

Zondag 5 januari: Love Sunday

19. dec. 2019
Move over Blue Monday, Love Sunday staat voor de deur! In tegenstelling tot wat velen denken zijn de hoogtijdagen op dating apps niet rondom Valentijnsdag of de zinderende zomerdagen. Maar juist na de -soms wat eenzame- kerstdagen, gevuld met familie die maar blijft vragen naar je relatiestatus. Namelijk aan het begin van het nieuwe jaar in januari. Met de ultieme piek op de eerste zondag van de maand: 5 januari is the right time to date!

Liefdevolle start 2020
De dag na kerst, 27 december, gaan Nederlandse singles massaal op zoek. Singles staan in de startblokken om hun liefdevolle voornemens voor 2020 direct in de praktijk brengen. Op naar een liefdevol 2020!

• Volgens de statistieken van Lexa was het aantal registraties in de app op 5 januari 2019 +76% vergeleken met andere dagen
  • Het spitsuur op die dag ligt rond 10 uur ‘s avonds, vlak voor bedtijd dus!
  • Het aantal berichten uitgewisseld door singles die dag is +66% vergeleken met andere dagen. Op Valentijnsdag worden er maar +4% berichten verstuurd vergeleken met andere dagen

Noot voor de redactie, niet voor publicatie:
Voor meer informatie kun je contact opnemen met lexa@coopr.nl

Over Lexa
Lexa, opgericht in 2002, is erkend als de datingservice die de beste service biedt (TNS, 2018) en tevens marktleider binnen de Nederlandse datingbranche. Dankzij Lexa vonden 320.000 singles de liefde (Research Now, april 2018) en biedt members de beste en meeste functionaliteiten om singles te ontmoeten, van geavanceerd zoeken met de uitgebreide Lexa App tot het ontmoeten van singles op één van de Lexa Events. Lexa.nl is onderdeel van Meetic Group, een internetbedrijf van IAC/InterActiveCorp dat internationaal beursgenoteerd is (Nasdaq: IACI). Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl
Over Lexa Lexa is opgericht in 2002, is een marktleider op het gebied van online daten in Nederland, biedt een breed scala aan functies en service. Via de Lexa App , Live -en audio functies en Lexa IRL events, via Lexa hebben singles alle verschillende mogelijkheden om singles te ontmoeten die klaar zijn voor een écht liefdesverhaal. Door technologische innovatie, efficientie, support (tijdens LiveCoaching sessies) en Customer Care service te combineren, Lexa biedt altijd nieuwe services die zijn ontworpen om mensen te helpen om de vonk over te laten slaan.

Lexa is onderdeel van Meetic, dat onderdeel uitmaakt van Match Group, een toonaangevende leverancier van digitale technologieën die zijn ontworpen om mensen te helpen betekenisvolle verbindingen te maken. Kijk voor meer informatie op www.lexa.nl.