Match

De små særegenhetene i fokus hos Match.com

19. des. 2014

Bakgrunnen for kampanjen er innsikten om mange singles skrekkblandede fryd når det kommer til dating, og ofte angstfylte forsøk på å fremstille seg selv som perfekte – forsøk som ikke bare er umulige, men også helt unødvendige.

«#LoveYourImperfections handler om det faktum at ingen er perfekt. Vi har alle små særegenheter, og det er faktisk de som gjør oss til unike personer. Å ha en spesiell latter eller være litt lubben kan jo være noe som andre oppfatter som sjarmerende og faktisk faller for», sier Caroline Krushage, nordisk markedssjef i Match.com.

Med denne kampanjen vil Match.com oppfordre single til å ta datingen med ro og innse at vi alle tross alt er menneskelige. Det man ikke liker hos seg selv, kommer til å bli elsket av noen andre. En date skal tross alt være noe kult og en anledning til å lære en annen person å kjenne – med alle de små særegenhetene som følger med det.

Det franske reklamebyrået Buzzman står bak kampanjen sentralt, og har lokaltilpasset den i samarbeid med norske Aptum og svenske FCB Fältman & Malmén. #LoveYourImperfections kommer til å sendes på TV, radio og i digitale kanaler.

LINK TIL MATERIALE

Om Match Datingtjenesten Match er et møtested for single på jakt etter en date. Enten du er ute etter en spennende date eller livslang kjærlighet, så vil du finne noen blant de tusenvis av single på Match. Match.com ble grunnlagt i 1995 og har vært en aktør på det nordiske markedet siden 2002. I dag er Match en markedsleder innen datingtjenester, med tilstedeværelse i 25 land. Selskapet har vært med på å drive utviklingen som har gjort nettdating til en av de vanligste måtene å treffe en partner på.