Match

Lanserer app på Google Play Butikk: Tid for dating – Match.com nå tilgjengelig på smartklokker

20. nov. 2014

Match.com lanserer sin aller første Android Wear-app for smartklokker. Appen er en forlengelse av Android-mobilappen, og utruster single med enda flere muligheter til å møte potensielle dater når de er på farten.

Den nye Match.com-appen til Android Wearables er designet for å gi rask og enkel tilgang til enhver tid. Appen varsler umiddelbart brukeren om ny aktivitet, og man navigerer enkelt ved hjelp av sveipebevegelser og stemmekontroll.

Brukergrensesnittet er enkelt, og designet er profilbildeorientert. Medlemmer kan raskt bla gjennom online-profiler som viser navn, bilde, alder og by, samt blunke, legge til favoritter og svare på meldinger.

– Dette har vært et veldig spennende prosjekt, hvor vårt dedikerte mobilteam har samarbeidet tett med Google gjennom hele prosessen. Lansering av appen markerer vår satsning på smartwear, og viser at teknologisk innovasjon er en viktig del av fremtidens datingtjenester, sier Stephane Lebas i Match.com.

– Vi ønsker å gi våre single medlemmer de beste forutsetninger for å lykkes med datingen og med lanseringen av denne appen gir vi de nok et verktøy for å finne en potensiell date – uansett hvor de befinner seg, sier Leyla Öfwerström i Match.com.

Match.com Android Wear-appen er tilgjengelig for gratis nedlasting på Google Play Butikken nå. Man må være registrert Match.com-bruker for å få tilgang til appen.

Om Match Datingtjenesten Match er et møtested for single på jakt etter en date. Enten du er ute etter en spennende date eller livslang kjærlighet, så vil du finne noen blant de tusenvis av single på Match. Match.com ble grunnlagt i 1995 og har vært en aktør på det nordiske markedet siden 2002. I dag er Match en markedsleder innen datingtjenester, med tilstedeværelse i 25 land. Selskapet har vært med på å drive utviklingen som har gjort nettdating til en av de vanligste måtene å treffe en partner på.